Wat is een volwaardig opvolger van 3d tv in huis?

Je zou denken dat "echter" haast niet mogelijk is? Wordt het dan 4d? Dat lijkt me sterk.

zie link
http://www.arvandijk.nl/archives/10

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Eerst krijgen we nog 3dtv's zonder bril en daarna is er fogscreen.

Op een mistgordijn worden 3 dimensionale beelden geprojecteerd. Je ziet niet alleen diepte, het is er ook. Je kunt zelfs om de objecten heen lopen. Fogscreen is nog in een experimenteel stadium, maar zou een uitstekende opvolger van de huidige tv kunnen worden.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wellicht iets met Virtual Reality, dus dat je helemaal rondom "in" het beeld zit.
bamibal
13 jaar geleden
3d tv met geur.
Moet je geen films kijken waar poep en pies in voorkomt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat ongetwijfeld gebeuren 4,5 en 6 d.
En waarschijnlijk is dat pas het begin van "totale beleving" van multi media.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst 3D zonder brilletjes. Dan zijn er verschillende mogelijkheden... wellicht het beeld direct op of kort voor je oog geprojecteerd of nog een paar generaties verder, door direct het beeld in je hoofd te laten opwekken, zonder echte visualisatie.