Weet iemand waar n youtube filmpje is van het kinderprogramma 'De drieling'? De 3ling word door n heks in een sprookje gestuurd als ze wt stouts doen.

ik wil graag het liedje van het voorstukje weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het liedje ook echt op de site staat, maar de song tekst wel. http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1689&Itemid=359

Antwoorden (1)

wat heb ik die catroon veel gekenen zeg! ik kan ook niks vinden op youtube, dat is jammer.. op de site van 'the triplets' heb ik wel de muziek pagina gevonden. hier staat vast wel de intro tussen, alleen we in het engels...
je zult wel realtime player nodig hebben!