Als Michael Schumacher niet "the Stig" is, wie is het dan?

Toch nog het best bewaarde geheim???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (11)

Ik las vanmorgen in de krant dat Michael Schumacher WEL the Stig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat dat een stunt van top gear is, no way dat shumacher the stig is
ik vermoed Gordon Brown....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zijn er wel meerdere Stigs.
Zo niet, dan moet het een persoon zijn met veel vrije tijd.

Goed, als het niet Schumacher is... Ik vermoedde altijd dat het een Britse ex-formule 1 coureur was, dus ik dacht aan een Mensell of Hill, maar ja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah, vrije tijd, want hij krijgt helemaal niets betaald... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daar doel ik niet op, ik doel erop dat hij ongetwijfeld wel enkele uren per keer bezig is met zijn Gig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat het meerdere stig's zijn. Kan bijna niet anders. Je zou denken dat een beetje doorgewinterde autosportfan wel moet kunnen zien of er/dat er verschillende rijstijlen zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien een rallyrijder?
Nou ok dan.... ik geef het toe, IT'S ME !!!
( is dit nog eens een waardevol antwoord ?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, nou nog je overige personalia, anders weten we natuurlijk nog niet wie de Stig nu is :) (niet antwoorden uiteraard).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs als ik mijn overige personalia geef, weet jij het niet zeker....( HA ! )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, zelfs als ik je persoonlijk kende en ik jouw gezicht zag nadat die helm werd afgedaan dan nog wist ik het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Meer dan zeker Damon Hill , Hamilton en een paar andere. Schumcher ook meer alleen de laatste ritten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag het op tv, Michael Schumacher is de Stig...

En als ik het zie op de Tv, dan is het de waarheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gister feardotcom gezien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaja, nog ff en god zit in een praatprogramma, danheb je een probleem xinix, hehehehe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor ik ga toch niet...
Hij is het wel, hij is het niet. Het is duidelijk een mysterie:

"However, at the end of the show Schumacher was shown to commit many elementary driving errors in a lap of the test track, causing Jeremy Clarkson to remark "I'm not sure if Michael Schumacher is the Stig". This, along with Schumacher being credited as a guest star, separately from the Stig's presenter credit, both hint towards it being an elaborate joke. Furthermore, in the behind the scenes footage, Clarkson comments on Schumacher's appearence that, "He had no idea what any of that all was."[59]. However, the BBC have confirmed that he was, in fact, the driver for that segment.[60]"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat hij het wel was zag het gister op tv?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jos Verstappen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk.. >+1 (Jij gelooft mij ook al niet hé..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan niet, "the Stig" zit niet constant in de grindbak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Nuke, maar natuurlijk geloof ik jou, ik weet dat jij Jos bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaaaahhh, dit is zooooo idioot dat schreeuwt om een +1
Het is andre van duin of henny huisman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien alleen in het laatste filmpje van de laatste uitzending :-)