Is Michael Schumacher echt "the Stig"?

Of is het een (geslaagde) stunt van het Top Gear team?

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ifrtlC4NTys

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Het beste antwoord

Nee, het was een leuke grap. Als je goed oplet zie je ook dat hij veel groter is dan de Stig.

Aan de BBC werd de zelfde vraag gesteld. Die antwoordde:

"You have to bear in mind that Top Gear is an entertainment programme"

Dus....
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Schumacher rijdt wel snel, maar is geen stuntman.
Daarnaast zou hij niet zulke risico's nemen, lijkt me.
Je bent er ingetuind, het is een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb mijn twijfels.
Waarom zouden ze na al die jaren nu opeens wel The Stig ontmaskeren? Heb het idee dat het inderdaad gewoon een stunt was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook ik heb zo mijn twijfels. Als hij het is, dan zou hij al in de opnamen hebben moeten zitten in de tijd dat hij nog actief was in de F1. Ik kan me niet voorstellen dat die man tijdens zijn carriere het risico genomen heeft om bij te klussen in Top Gear.

Maar ja... zeker weten doe ik het nooit. Het kan uiteraard zijn dat hij het echt was en dat ze hem alleen maar ontmaskerd hebben omdat langzamerhand teveel mensen in de productieploeg op de hoogte waren van zijn ware identiteit en dat gevreesd werd dat het uit zou lekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat hij The Stig is. Hij zat in het begin nog in de F1, en volgens mij heb je dan niet echt de tijd om ook nog voor Top Gear te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat lijkt me niet. In januari van dit jaar was er ook al een dergelijk bericht, en zouden Ben Collins, Lewis Hamilton en Julian Bailey ook de Stig zijn. Dit lijkt me wel waarschijnlijker, dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende professionele racers, want welke huidige racer kan zich nu voor zo'n lange tijd aan een programma verbinden? Toegegeven, het geld zou zeker een trigger zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michael Schumacher IS the stig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat Michael Schumacher wel de Stig is. Waarom anders zouden ze het bekent maken. Misschien als grap, maar ik geloof niet dat gisteren een of andere grapjes dag was. En ik heb ook het argument publiciteitsstunt gehoord, maar voor wie dan? Top Gear heeft het niet nodig, het is een goed programma en word door heel veel mensen bekeken.. En ik zie ook niet waarom Michael Schumacher dat nodig zou hebben. Er zijn ook mensen die zeggen dat hij daar geen tijd voor zou hebben. Maar ze kunnen die filmpjes ook in een week tijd opnemen en die in de uitzending knippen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij kan de stig niet wezen 3 jaar geleden was er een test met een lambo en fer. en hij ree in bagrijn ze zeiden toen 2 dagen geleden op genomen wel iets raar hij zette een tyd neer ook op een vrijdag maar wel in een f1 ....en hij heb een hekel aan engelsen en aan h-h frensen