Ik wil een Loewe tv gaan kopen. Wie heeft er ervaring met dit merk.

Wil een goede keuze maken. Hebben nu een 9 jr oude Avant van B&O willen een grotere maar B&O is zo verschrikkelijk duur. Daarom na Loewe gekeken, deze is te koppelen in ons systeem. Maar ik heb geen ervaring met dit merk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Antwoorden (6)

De louwe tv die wij hadden voldeed prima. Mooi beeld en design is ook altijd goed in orde. Maar ook louwe is niet het goedkoopste merk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, goed merk, niet goedkoop.
Hebben ook een Loewe. Een pixelprobleem werd netjes opgelost.
Hangt trouwens ook af van de dealer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik keek niet graag tv tot we een (peperdure) Loewe kochten.

Eerlijk waar.
Ik geniet veel meer van films en reportages. Ik heb het beeld en de kleuren heel precies zo kunnen afstellen als ik wilde.

We hadden een HD test kanaal maar ik zag het verschil eigenlijk niet zo en dat hebben we weer afgezegd.

Gek is wel dat sommige bezoekers het beeld juist een beetje neppig vinden - maar ik vind hun tv juist heel slecht afgesteld: brede mensen en te veel rood.
Het blijft ook een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het beter dan B&O in elk geval (het design tenminste). Kwaliteit is perfect, prijs is aan de hoge kant, maar dat wist je al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben thuis ook een Loewe Tv. Lange tijd geen problemen gehad met de Tv. Tot op zeker moment er korte geen beeld was. We zijn er toen mee naar de helpbalie gebracht, waar we hem een week later weer gemaakt op konden halren. De verklaring van de hulp-babalie was dat de aardstoppen waren losgegaan en dat dat wel vaker voorkomt, maar verder geen problemen gehad?

Toegevoegd na 57 seconden:
Gebracht = gegaan

Toegevoegd na 1 minuut:
? Aan eind weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loewe is beter als b&o.prijstechnisch zowiezo.en de tijd dat een tv van een bepaald merk langer meegaat die is allang geweest.of je nou een b&o,philips samsung of een loewe koopt na ong 7 tot 10 jaar is het over.daarnaast komt erbij dat loewe nog steeds in kronach in elkaar geschroefd wordt en dat de tv.s van b&o bij tpvision en lg vandaan komen.overigens vind ik zelf de software van loewe sneller werken dan die van b&o(lees tp vision of lg)