Is POWNed niet gewoon een afkorting van die failomroep van telegraaf: Publieke Omroep Wakker Nederland?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (15)

Neen. De telegraaf is een pauperkrant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, Powned is afgeleid van de internetterm owned, of pwned.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat gerucht gaat inderdaad. Uiteindelijk zullen we het vanzelf zien na 1 april. Vooralsnog is er dus nog geen echt antwoord op je vraag te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee zie eerdere antwoorden, alle antwoorden.
Daarnaast is er een oprichtingsakte die niet overeenkomt met de akte van de Televaag.

Mocht bovenstaand toch niet het geval zijn dan merken we dat 1 april.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, POWNed is een term uit de game-wereld, die betekenent dat je iemand met gemak verslaat. Het deel "Ned" staat ook voor Nederland.
GeenStijl is inderdaad onderdeel van de Telegraaf Media Group, maar PowNed heeft officieel geen binding daarmee, omdat publieke omroepen geen winstoogmerk mogen hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zeker, zelfde doelgroep alleen ietsje jonger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds begin 2008 is GeenStijl volledig eigendom van uitgeverij De Telegraaf; al sinds maart 2006 had de uitgever een belang van 40% in de weblog. De redactionele onafhankelijkheid van GeenStijl zou zijn vastgelegd in een overeenkomst met De Telegraaf.

Dus dit kan best waar zijn aangezien Geenstijl gewoon van de Telegraaf is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, natuurlijk. Maar op 1 April wordt dat pas bekend gemaakt. Het moet zgn een verassing worden wat uiteindelijk moet uitmonden in een publiciteitsstunt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee het ligt net even anders, ze zeggen zelf dat het staat voor :

de Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uiteindelijk zijn De Telegraaf, Powned en Wakker Nederland allemaal propagandamiddelen van de PVV
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou, nee aangezien PowNed eerder bekend maakte een publieke omroep te willen worden en daarna pas de televaag kan dat dus niet. Ik vind wel dat de actie van de televaag laf is gegaan. Abonees een gratis lidmaatschap + ook nog een korting op hun abbonement.
Zelf ben ik lid van PowNed en weet zeker dat ze het gaan halen. Die 50.000
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat het ook zomaar mag, alle (voor het gemak) 50.000 leden hebben zich ingeschreven vanwege de punten die er nu zijn, je kunt niet zomaar alles veranderen en de leden behouden.