Ze kunnen evengoed zo groot zijn als de eiffeltoren als zo groot als je vingernagel. In tekenfilms zijn alle verhoudingen meestal verziekt (ik heb er vroeger ook weleens op gelet). Voorbeeldje: ene moment kan hij eigenhandig de wc doorspoelen volgende moment pas hij door een sleutelgat. De grote verschilt dus per situatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ongeveer 4.5 cm.

Hun huis en haard pas immers in een vliegenzwam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Maar....maar....dan kunnen ze niet door een waterkraan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Ik schat 0.5 cm.
Want:
Vraag: Kunnen jullie ook door een waterkraan?
Antwoord: Ja, wij kunnen door een waterkraan!
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat is merkwaardig want op de elpee hoes zijn ze een cm of 50 (er staan er twee op de foto met peirre)en er word naar de animatie serie gevraagd :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begin het idee te krijgen dat smurfen mischien wel niet .......
"Een smurf is klein, drie appels hoog, blauw van kleur, draagt een witte broek met uitfloepend staartje en een slappe witte puntmuts. "

(nu moet je alleen nog even zien uit te vinden hoe hoog een appel is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt voornamelijk aan het formaat van je tv.

(...Maar eigenlijk bestaan ze niet echt!)