Zijn de gast + Wilfried bij het programma "24 uur met..." wel echt alleen? Hoe wordt het opgenomen? Vaste camera's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De camera's staan voornamelijk op ooghoogte, net buiten de kamer. In de kamer zitten ramen die aan 1 kant spiegelend zijn (van binnenuit), maar waar je gewoon doorheen kan kijken van buiten.

Wilfried + gast zijn dus alleen en de cameramensen staan er net buiten.