Kinderfilm, over kleine mensen, drukken op punaise en worden klein.

Vroeger.. ik denk 16 jr geleden, ben ik met een kinderfeestje nr de bios geweest. Er werd een film vertoont die een aantal jaren later ook eens bij villa achterwerk werd vertoont.

Gaat over mensen, en als die bij een muizenholletje bij een plint op een punaise drukken worden ze kleiner.

Volgens mij was het toen al een oudere film..
Wat ik me nml. kan herinneren is dat het er een beetje Zweeds / pippi achtig uitzag.

Dat is wat ik me vaaag herinner.

Ik heb al vaak gegoogled maar kom niets verder.
En nee het is niet Honey, I Shrunk the Kids :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik deze film ook wel eens gezien, maar ik kan ook niet op de naam komen.

Het beste antwoord

Is het misschien de Borrowers, dat is een film uit 1997, dus iets jonger, maar ik heb een bron bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit was 'm niet :) Maar toch bedankt!