Ik heb popstars gemist, waar en hoe kan ik die downloaden zodat ik die kan kijken met mijn multi mediaplayer?

Ik wil hem niet op de computer bekijken, maar echt downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dat echt kijken? Ik zapte er net langs en bleef even hangen.. Iemand zong een liedje, niet bijzonder goed overigens, kreeg vervolgens een staande ovatie en daarboven vier tienen van de jury, op een schaal van 1 tot 10. Met plaatsvervangende schaamte heb ik me van die tenenkrommendheid verlost door de televisie uit te zetten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar zo'n programma kijken. Maar ja ze moeten toch wat uitzenden op die TV. Wat een onzin en een pulp is er op de televisie en dan met name op al die commerciële zenders. Blij dat ik er niet naar kijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je iets ECHT wilt downloaden.....Dan staat het toch nog steeds op je PC???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, maar daarna kan ik hem wel kopiëren naar de Media Player. Maar dan moeten eerst gedownload hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@surinam, ik weet niet wat jij hebt gezien, maar 4 tienen zijn niet uitgedeeld!!! Staande ovatie heb ik ook niet gezien. Zeker een andere zender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Gdanonym: Ik heb het programma helaas gezien omdat ik op verjaarsvisite was(!), maar er zijn wel degelijk vier tienen gegeven aan één van de twee dames. Welke weet ik niet, ik heb het gelukkig verder niet gevolgd. :)

Het beste antwoord

Op de bron staat Popstars van 8 januari 2011. Heel veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Downloaden zal niet lukken hij staat niet op internet
13 jaar geleden
Kan niet. Waarom kijk je gewoon niet op sbs6 gemist?