Is het mogelijk om de uitzendingen van de televisiezender ´Het Gesprek´ terug te kijken op internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Klik maar op de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Programma Gemist biedt haar kijkers een compleet overzicht van elk televisie programma dat u online kunt kijken. Met één muisklik bekijkt u uw favoriete programma nog eens terug zonder uitgebreid te hoeven zoeken. De programma's zijn op alfabetische volgorde gerankschikt, ook kunt u een suggestie doen voor programma dat er niet bij staat. Programma Gemist toont elke Nederlandse televisie uitzending die u online kunt kijken van Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, RTL 4, NET 5, RTL 5, SBS 6, Veronica, RTL 7, RTL 8 en Het Gesprek.

Website: Programma Gemist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tristan, ik dacht dat Het Gesprek failliet was en niet meer uitzendt...