Waarom zit Carglass in (bijna) elk reclameblok?

Hebben ze geld teveel? Iedereen kent die reclame intussen toch wel, en ik erger me kapot dat de reclame zo vaak wordt herhaald. Het lijkt wel hersenspoelen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een linkje? Ik geloof niet dat ik 'm ooit heb gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RTL 4 en 7, 's ochtends tussen 07.00 en 08.00 ELK reclameblok...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O, vandaar.
Dan slaap ik, of sta ik onder de douche.

Het beste antwoord

Carglass geeft hiermee antwoord op de sponsoring van autotaalglas aan de klok op RTL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Reclame IS een vorm van hersenspoeling, en niet eens altijd een even subtiele. Dat jij de indruk hebt dat Carglass in elk reclameblok zit, komt misschien ook omdat je je er aan ergert en het je meer opvalt ; ik heb hetzelfde met al die eeuwige leenreclames. Misschien maakt het ook uit welke zender / programmas je kijkt ??

Als iets ZO vaak in de reclame herhaalt wordt heb ik altijd de neiging dat specifieke merk bewust te negeren, en meestal lukt dat. Maar mocht ik ooit een keer een kapotte voorruit hebben, dan is vermoedelijk mijn eerste impuls : Carglass. En dat is nou net de (hun) bedoeling. Nee, mijn eerste impuls is natuurlijk snel mijn man bellen :lol: .

Maar het zal me in no time te binnen schieten. Daarmee is het een goede reclame. Er zijn namelijk ook spotjes die ik al tig keer gezien heb, en waarvan ikje nog steeds niet kan vertellen voor welk merk of zelfs welk product het is ; dat is dan een slechte reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame is sowieso om je aan te ergeren en inderdaad: dat spotje van die sterretjes in je voorruit (ik wil de naam niet herhalen) is grensoverschrijdend irritant!
Mocht ik ooit een sterretje krijgen, zal ik dat bedrijf noooit bellen, want ik kan die lui niet meer zien en wil de naam niet meer horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het algemeen werkt reclame beter naarmate je het vaker ziet, ook als je de reclame al uit je hoofd weet. Er zijn nu eenmaal niet veel mensen die Carglass gaan mijden door die reclame, en des te meer mensen die net iets vaker aan Carglass denken doordat die reclame zovaak voorbij gekomen is en daardoor hen bellen omdat ze een sterretje in de ruit hebben..
Het is niet anders..