Uri zelf is niet gevaarlijk. Ik vind 'm wel een boeiend persoon die het toch steeds weer voor elkaar krijgt om in de aandacht te komen.
Hij is al (een paar keer?) down and out geweest, maar toch..hij is er weer!

Gevaarlijk: alleen als je niet weet wat je doet.
Die zogenaamde mentalisten weten verdomd goed waar ze mee bezig zijn, anders deden ze het niet. Het is juist de bedoeling dat wij denken 'dit gaat mis' terwijl er of sowieso geen gevaar was (het blijft een truc).
En daar waar het bijna dreigt mis te gaan; of part of the act, of inderdaad..foutje, bedankt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat Uri Geller zelf,geen gevaarlijk mens is.Maar in de shows kunnen best gevaarlijke dingen voorkomen en is het ook wel eens ( bijna) mis gegaan,daar zijn een aantal voorbeelden van.
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van de shows,het is allemaal net "tè".
Over Uri Geller zijn veel verschillende meningen,van oplichter tot begaafd mens,of illusionist.Laat ieder in zijn waan,dan is er ook geen ruzie over..
Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf beschouw ik hem niet als gevaarlijk. De man komt altijd vriendelijk over en zijn stunts/act zien er niet gevaarlijk uit.

Zelf heb ik wel het gevoel dat ze er dit jaar meer een show van maken. Dit voornamelijk omdat Uri al twee keer is weggelopen door een optreden van een deelnemer.