Wie vind je het best gelukte typetje van de TV Kantine [RTL 4]? En waarom?

De Tv kantine wordt nu niet meer uitgezonden, sinds kort, maar ik was en ben nog steeds een enorme fan. Het was een geweldig programma! Dat vond ik tenminste, maar wat vinden jullie? En welk typetje was nou het beste en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (11)

Geen enkele,
Ik vindt het een totaal mislukt programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al eerder gesteld. Met precies hetzelfde plaatje ook nog;
http://www.goeievraag.nl/vraag/typetje-carlo-irene.6779
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry had ik niet door...
in de eerste plaats: Als ze zichzelf spelen vind ik dat de allerslechtste persiflage van zichzelf...

In de tweede plaats: Als ze zichzelf spelen vind ik dat de allerbeste persiflage van zichzelf...

Één van die twee meningen daar ben ik van overtuigd, maar ik weet nog niet welke van die twee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest wel lachen om de persiflage van Jan de Hoop (ontbijtnieuws).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten het feit dat een vrij lullig programma is moet ik toch eerlijk zeggen dat Eric van Tijn wel erg goed gelukt is. Als je net voorbij zapt moest je toch wel even 2 keer kijken of het hem niet was. Het uiterlijk leek bijna precies, de manier van praten in combi met de stem en de hele houding en mimiek klopte ook. Bij de rest zag je het meteen, maar bij deze was ik toch best verwonderd hoe dichtbij hij kwam. Vind ik toch soort van knap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eric van Tijn, Joop van Tellingen, Alie B en Jeroen Pauw waren erg goed neergezet (qua uiterlijk en tekst). Ook Patricia Paay, Fiona Hering, Mary Borsato en Kim Holland waren geloofwaardig. Ze moesten het vooral van de gelijkenis hebben. Teksten waren vaak erg flauw.
Marc Forno was dan wel weer grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erik van Thijn van x-factor. Ik zag geen Carlo meer erin terug, helemaal geweldig, voor de rest vind ik het een verschrikkelijk walgelijk programma en ben ik blij dat het niet meer komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erik van tijm (ofzo) die in de x-factor jury zit.
maar ik vind het nu niet leuk meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eric van Tijn, hij lijkt er echt op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik keek er niet echt naar maar ik heb toen wel hard gelachen om eric van tijn :)