ik vroeg al eens wie eminem allemaal voor schut zetten maarrrr

ik weet nog steeds van 2 look a likes niet wie het moeten voorstellen.

links en rechts onder, op wie doelt hij.
in de clip de dame met de fat ass in het groene jurkje. wie wil hij hier persifleren
http://www.youtube.com/watch?v=1HAo1r8U6A8

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik val niet in herhaling lees de vraag opnieuw

Het beste antwoord

De vent met de cowboyhoed: Brett Michaels: http://iamatvjunkie.typepad.com/i_am_a_tv_junkie_a_blog_f/2009/04/video-eminem-as-brett-michaels-elvis-spock-rain-man-john-mayer.html

De vrouw met het groene jurkje en het grote achterwerk: Kim Kardashian: http://www.celebritysmackblog.com/2009/04/07/kim-kardashian-likes-eminems-video/
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat goed zeg ik heb me dus echt de pleu.... gezocht.
dat Kim Kardashian het zo goed opneemt vind ik cool thanks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
coole links ook
Antoni
14 jaar geleden
ik vond ze heel snel...en ik houd niet eens van Eminem...ik heb die videoclip twee keer moeten bekijken het afgelopen half uur...wat laat je me allemaal doen? Hahaha...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Petje af, Antoni!
Dat deed je goed, zeg... :)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor 2 keer Eminem kijken en dan toch nog het antwoord weten! Wat jij over hebt voor je mede-GV'ers...
Antoni
14 jaar geleden
@ Atlantyze, het gaat de vragensteller er bij deze vraag om welke beroemdheid er nu precies wordt gepersifleerd door middel van welke figuur in de videoclip. Dat antwoord is niet terug te vinden bij de antwoorden op de vraag die jij noemt. Door de foto's bij mijn antwoord en de links die ik geef, wordt dat wel duidelijk.

Andere antwoorden (2)

Ik denk Jessica Alba
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee jessica alba is degene onder de douche
Hij zet vooral zichzelf voor schut. Wat een clown die Eminem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij ook bassie.. -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik clown? Hmm.... nauwelijks.
Eminem persifleert vooral zichzelf; wat een karikatuur van zichzelf is 'ie geworden. Eeeh, wat zeg ik? Dat vond ik hem altijd al. Ik snap niet dat dat kinderachtige schreeuwlelijk zo op handen gedragen wordt.