Waarom beginnen de Suske en Wiske stripboeken bij nr 67 en niet bij nr 1?

Toegevoegd na 10 minuten:
Eerdere nummers blijken in andere kleuren te bestaan, maar waarom staan die titels dan niet op de stripboeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, da's nou nog 'ns een leuke vraag!

Het beste antwoord

De nummers 1 t/m 66 zijn de oude suske en wiske. Moeilijk te verkrijgen zijn verzamel objecten. Vanaf 67 nieuwe druk in kleuren en uitbreiding van de verhalen
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Dat komt omdat nummer 67 het begin is van de nieuwe druk meerdere kleuren en daar is verhalen reeks opnieuw begonnen.

Andere antwoorden (1)

De nummers 66 en lager bestaan wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist op die website staat dus:
"De vierkleurenreeks
Overzicht van alle albums vanaf nummer 67"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik eens op albums.