In de meeste grote steden zitten goed gesorteerde stripwinkels waar ze ook pulp- manga's verkopen. Zoek eens op stripboekenhandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als je er even bij zegt waar je woont, dan wordt het een stuk makkelijker. In ieder geval zit er een stripwinkel in Zwolle die hierin gespecialiseerd is:

Mangamazing Manga en Anime

Online zijn er ook genoeg te koop, zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens... 27 boekjes voor maar 5 euro (excl. verzendkosten). En nog veel meer keuze:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=771&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bkw%3Amanga%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=&f=&pp=&vs=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=manga&g=201&qsf=0&postcode=&distance=&search=Zoek

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij selexyz donner in rotterdam... Bij de "walk in" in den haag hebben ze die ook....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de pipoos zag ik er ook een liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je online boekjes bestellen? Heb je al bij de Slegte gekeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook alle winkels afgespeurd naar Manga dat boekje met manga dingen erin, maar je kan ze krijgen in Hogeveen in de boekenwinkel! Ik heb ook lang gezocht maar toch gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij boekhandel de Slegte hebben ze een hele afdeling.
13 jaar geleden
op bol.com hebben ze een aantal manga's. Als je wilt leren om manga te tekenen zijn de boeken van Christopher Hart wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf werk in de Bruna, en dat is dan zelfs nog een relatief kleine, maar toch hebben wij een aantal mangaboekjes. Maar voor een uitgebreider assortiment even een stripwinkel ingaan of internet bestellen :)