Hoe heet de tekenfilmserie over een roodharig meisje die de wereld rondreist?

Ik zoek een serie die ik vroeger als kind super leuk vond maar ik kan hem nergens vinden. Het was een tekenserie en het ging over een meisje met rood haar die opeens de wereld ging rondreizen met een vriend (vgm was dit een dier) en elke keer als ze ergens kwam kreeg en ze was in een situatie kreeg ze een aantal keuzes die op beeld kwamen en als de ene fout ging draaiden ze de tijd terug en gebruikte ze een andere keuze. Uiteindelijk komt ze weer terug bij dr moeder in een luchtballon. Ik hoop dat iemand me kunt helpen!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (2)

is dat niet Pippi Langkous?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Nee, Pippi had veel bijzondere talenten, maar ik heb haar nog nooit de tijd terug zien draaien....
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee het is geen pipi langkous!
HeerVoldemort
5 jaar geleden
De moeder van Pipi is dood en niet in een luchtballon. - van mij.
Omschrijving in de vraag klopt totaal niet met het verhaal van Pipi. Behalve het rode haar.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
De titel van de serie wordt zonder uitroepteken geschreven. Kika’s kat Tijgertje heeft Tilly (de wereldberoemde prijswinnende sierduif van juffrouw Haakmans) de stuipen op het lijf gejaagd, waarna Tilly in paniek is weggevlogen en spoorloos is verdwenen. Juffrouw Haakmans is woest en ‘kat-napt’ Tijgertje. Kika krijgt Tijgertje pas terug als ze Tilly terugvindt en veilig thuisbrengt. Kika en brandweerman Bob gaan de wereld rond, geholpen door lokale vrienden die tips geven als Tilly gesignaleerd is. Ondertussen juffrouw Haakmans Tijgertje manieren bij. Tijgertje op zijn beurt probeert juffrouw Haakmans het leven zo zuur mogelijk te maken. Zal het Kika & Bob lukken om Tilly heelhuids thuis te brengen en zo Tijgertje te bevrijden?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja dat is hem wauw super bedankt!! Ik zoek hem al zooo lang!