Hoe ver is het met de pokémon-serie?

Ik keek vroeger altijd Pokémon, en nu zag ik dat laatst weer op tv tijdens het zappen. Maar Asch is nog steeds trainer zag ik, en picachu is nog steeds geen raitchu enz. Maar inmiddels zou Asch nu ongeveer 29 jaar moeten zijn en Pokémon-meester. En picachu zou inmiddels raitchu moeten zijn. Tenminste toen ik zapte op mijn tv laatst waren ze nog steeds op hetzelfde avontuur... Maar kan ook best zijn dat dat nig net een oudere aflevering was. Maar hoe ver zijn ze nu eigenlijk precies in die serie? Is Asch al Pokémon-meester, en is picachu al geëvalueerd in raitchu..? En noem maar op...

Antwoorden (1)

De Pokémon-serie is een populaire Japanse mediafranchise die bestaat uit animatieseries, films, videospelletjes, speelgoed, trading cards en andere producten. De franchise begon in 1996 met de release van de videogame Pokémon Red and Green voor de Game Boy. De serie is sindsdien uitgegroeid tot een van de meest succesvolle entertainmentfranchises ter wereld.
Bronnen:
een maand geleden