Wat is de naam van het kinderprogramma dat gaat over een meisje dat leeft in een wereld van tijdschriften?

Het gaat over een meisje die tijdschriften meekrijgt van iemand en dan legt ze alles neer in het midden va de kamer en dan ontstaat er een grote tornado in de kamer, de hond van het meisje kruipt onder het bureautje van het meisje en er hangen raketten aan het plafond.
uiteindelijk word het meisje in de tijdschriften gesleurd en gaat ze op avontuur in de wereld van ‘‘tijdschriften’’ elke episode is geinspireerd op 1 thema tijdschriften bijvoorbeeld een muziektijdschrift.
het programma ziet er een beetje uit als de TV show ‘‘angela Anaconda’‘
volgens mij had het meisje/jongentje paars haar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ben ook al heel lang op zoek naar deze tekenfilm!

Antwoorden (2)

Ik denk dat je "Kablam!" bedoelt, van Nickelodeon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet inmiddels wat je bedoelt, er zijn meerdere mensen op zoek naar de naam van deze cartoon..
Maar heb de titel niet kunnen vinden..
Mogelijk iets met "flat" in de titel?
Het heet Flatmania en kwam vroeger op Nickelodeon. Ik zag er plas nog enkele dvd's van liggen in de Fnac in Leuven.