waarom is er geen seizoen 3 van Rosario+Vampire ?

Ik heb gekeken op het internet naar uitleg maar nergens geven ze me duidelijk antwoord. Er is een petitie voor een capu 3 (seizoen) gemaakt waarbij ze als er 10.000 handtekeningen zijn zou gonzo (het bedrijf dat de serie maakt) het in consideratie brengen. Nu hebben we over de 20.000 .

Gaan ze nu nog een seizoen maken ????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laatste aflevering 2008. Nu is het 2014, ik zou er niet op hopen, ongeacht het aantal handtekeningen.

Antwoorden (1)

Het feit dat er 20.000 mensen een petitie tekenen wil nog niet gelijk zeggen dat er een derde seizoen komt. Ze zullen er ongetwijfeld over nagedacht hebben bij het zien van jullie petitie.
Een bedrijf zal niet bij het zien van een petitie direct over gaat tot actie, ze zullen kijken wat het op gaat leveren (omzet, winst, ROI, etc.) en daarna kijken of het haalbaar is om een derde seizoen te maken. Omdat seizoen 2 uit 2008 gemaakt is, is er weinig kans dat er een derde seizoen komt. Als het tweede seizoen echt een groot succes was, had er al lang een derde seizoen geweest. Kijk naar succesvolle series als Prison Break, Breaking Bad, maar ook bijvoorbeeld Spongebob Squarepants. Omdat deze series een groot (commercieel) succes zijn, zijn er meerdere seizoenen van gemaakt. De rede hiervoor is simpelweg dat het geld in het la'tje brengt voor de producenten.