Wie is Tobi van Naruto Shippuden?

Wie is Tobi? Hij zegt Zelf dat hij Madara Uchiha is maar die word later opnieuw tot leven gebracht door kabuto,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat weet niemand, ik denk zelf dat hij Obito is, omdat hij hetzelfde haar heeft, en hij heeft z'n rechter oog kwijt..
Nouja die toont hij nooit en hij heeft inplaats de rinnegan van nagato geïmplanteerd dus nja.
En hij heeft de kracht om dingen op te zuigen en Kakashi ook maar Kakashi heeft het oog van Obito dus ik zeg 98 % kans Obito..
Dit is een theorie ik zeg niet dat het zo is..
Samen huiveren tot als het wod gezegd zou ik zeggen !
-James

Toegevoegd na 1 minuut:
Word*