Het is een verzamelitem geworden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Willie van der steen is gestorven, dus moeten de andere het overmaken. Het kan dus zijn dat omdat andere het maken is het duurder. Het kan ook zijn dat ze vernieuwd zijn en van betere kwaliteit. Maar het kan ook gewoon duurder zijn geworden door de crisis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lowercase, besef je eigenlijk wat je schrijft? Als je het niet weet, zwijg dan beter. Het kan, het kan, .........het kan........
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Willy Vandersteen is al !!!22!!! jaar dood! Dus daar heeft het niets mee te maken. De albums kostten vroeger rond 1999 (gulden)7,95 En in de zomer vakantie (gulden) 3,99. Toevallig dat ik er laatst ook naar keek, toen zag ik dat de zomer aanbieding bijna €5,00 was. Toen viel het mij ook op, hoe duur ze geworden zijn, jammer.
Het is geen verzamelitem 'geworden' want de suskes en wiskes worden echt niet meer gekocht door de jeugd. Alleen de 35 plussers verzamelen ze nog.

Ze zijn gewoon duurder omdat alles via inflatie duurder is geworden. Ik betaal ook meer voor een Donald Duck abonnement dan vroeger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn nichtje van 11 verslindt Suske en Wiske nog steeds. Leuk als ze bij mijn ouders is - daar liggen nog stapels stukgelezen exemplaren van ons, van vroeger. Ik kan me niet voorstellen dat zij het enige lagereschoolkind is dat geniet van de avonturen van S&W. Zelf heb ik gisteren het boekje gelezen dat ik vorige week voor haar kocht (De Gamegoeroe) maar ik vind het toch echt meer voor kinderen dan voor volwassenen, hoor. Ik zal ze zeker niet gaan verzamelen. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, het is gewoon wel zo, natuurlijk zijn er nog kinderen die ze lezen maar s&w zijn helemaal niet meer populair onder Nederlanders van onder de 35.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kinderen en vriendjes lezen ze ook hoor !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geloof dat jullie nog iets moeten leren van statistiek en gemiddeldes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In 16 jaar tijd is 3/4 van de lezers afgehaakt en itt mijn eerdere uiting dat er vooral 30 en 40ers over bleven is dat zelfs al niet meer zo: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2676/Cultuur/article/detail/2930023/2011/09/27/Belgen-zijn-Suske-en-Wiske-zat.dhtml Wat ook wel grappig is is dat je elders leest dat het in Vlaanderen nog populair is maar in (noord) nederland niet meer: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Dwarsverbanden/Suske/populariteit.html