Wordt Donald Duck deel 1 nog geleverd en zo ja wanneer kan ik dat bij free record shop afhalen?

al meerdere keren naar free record shop geweest maar telkens nee horen, kan ik het reserveren en ophalen bij free record shop in zevenaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
AWM
14 jaar geleden
Je kunt het wel blijven proberen hier, maar ik voorspel je niet veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat probeer je met donald duck deel 1? de eerste uitgaven van donald duck ofzo?

Antwoorden (4)

Volgens mij deel 1 niet meer, is net geweest. t/m 23 november.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die is landelijk uitverkocht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn sigarenhandel (Primera) worden er 20.000 bijgedrukt, maar de verwachting is dat dit nog te weinig zal zijn. Als ze binnenkomen zullen ze verdeeld worden over alle verkooppunten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk , dat kun je afhalen zodra hij er is. Je hebt besteld, en je telefoonnummer achtergelaten ? Afwachten dan.