Waar komt het plaatje in de bijlage origineel vandaan?

Het volgende plaatje vindt ik persoon erg komisch, en het is dan ook een grote hype op het internet. Het wordt gebruikt in filmpjes van games en andere gein. Je ziet het als profilefotos terug komen en in dagelijkse facebook strips.. Nu vraag ik me al een tijdje af, wie heeft dit origineel bedacht en getekend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het heet trollface en het komt van 4chan: http://knowyourmeme.com/memes/trollface-coolface-problem

Toegevoegd na 1 minuut:
De maker is een 4chan gebruiker genaamd Whynne, geupload op 19 september 2008.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks voor je snelle antwoord!