Hoe heet de spongebob aflevering waarin hij belleblaas verslaafd raakt?

Als het goed is is het nog niet zo'n oude aflevering.

Toegevoegd na 14 uur:
Het is echt gebaseerd op drugsverslaving, hij wordt er in opgenomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belleblaas verslaafd?
Ken wel die ene van dat spongebob en patrick praten door iets in een bel te spreken.
Octo irriteerde zich eraan en onderschepte de bellen en sprak iets negatiefs in de plaats daarvan.
Zo kregen ze ruzie etc.
Bedoel je die? Of je hebt ook die ene nog met spongebob zijn belleblaas vriend.

Antwoorden (2)

Het schuim. Engels suds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is niet het schuim, die lijkt er niet eens op!
Bubble buddy???