Hoe heet dit kinder tv-programma?

Ik weet nog dat ik vroeger wel eens naar een programma keek. Het is niet heel oud, ik denk dat het rond 2001-2002 was dat ik het keek.
Het was een animatieserie met gele poppetjes met springveren als armen en benen. Ook weet ik nog dat er een soort tackel-achtig hondje inzat, ook met springveren als armen benen, en ook als staart.
Heeft iemand enig idee wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je Toys Story bedoelt. Er komt hier namelijk ook een `tackel``-achtige hond voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet Rolie Polie Olie.