Wat ik vaak hoor is als je snel goed wil leren lezen moet je je vinger onder elk woord houden en dan je vinger volgen.
Eigenlijk net zoals het vroeger geleerd werd op school
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het aloude en erg ware gezegde: oefening baart kunst! Dus: oefenen oefenen en nog eens oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lezen is hoofdzakelijk een kwestie van oefenen,plus opletten hoe de woorden worden geschreven.
Lees nu en dan hardop. Dit zal je helpen te ontdekken of je soms verkeerde gewoonten bij het stil lezen aan het aankweken bent.
Je zult bemerken dat het ook helpt als je anderen die goed lezen, vraagt nu en dan eens naar je te luisteren als je hardop leest. Zij kunnen je helpen je fouten te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon veel ingewikkelde boeken en teksten lezen met moeilijke woorden, na een tijdje zal het dan wel vlot gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak lezen dan gaat he vanzelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door naar de teksten te luisteren en beetje bij beetje te werken en niet gelijk de hele tekst te gelijk te leren.

Als luisteren niet gaat, voer dan de moeilijkste teksten eens in bij google vertalen. Soms kan het woord voorgelezen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoef geen tekst te leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, je moet leren de tekst vloeiend uit spreken. Dat is bijna hetzelfde als de tekst leren toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee gewoon willekeurige teksten die ik nog nooit heb gezien.