Waar kan ik Donald Duck stripboeken halen?

Ik heb hier in huis ''50 Goedkope streken van Oom Dagobert'' en ''50 Apenstreken van de Duckies''.
Waar kan ik er meer vinden, maar dan goedkoop??

Toegevoegd na 9 minuten:
Geen Marktplaats als antwoord.
Ik vind het namelijk niet zo betrouwbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (8)

witteboekenmarkt
kringloper
marktplaats
vrienden en kennissen die ze over hebben
2de hands markt
brunawinkel

Toegevoegd na 27 minuten:
soms organiseren buurthuizen of scholen ook 2e hands boekmarkten, hou het plaatselijke nieuwsblad in de gaten
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Marktplaats is niet zo betrouwbaar
2. Bijna niemand van mijn familie/kennissen hebben Donald Duck stripboeken
3. Wat is een witteboekenmarkt?
4. Er zitten helemaal geen Donald Duck stripboeken in de kringloopwinkel
5. Ik moet nog heel lang wachten op een 2de handsmarkt, ik wil het sneller hebben
6. In de Bruna winkels zijn het te duur
anneliez
12 jaar geleden
Witteboekenmarkt zijn boekwinkels waar ze veel goedkopere boeken hebben, overschot van andere winkels enzo. Soms hebben ze leuke dingen, soms niet.
In iedere grotere stad zit er wel een.
Op rommelmarkten kun je ze best wel veel vinden! of Marktplaats! misschien vind je ze daar:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind Marktplaats niet zo betrouwbaar.
In Leeuwarden is Stripwinkel de Rat een hele goede en uitgebreide 2ehands stripwinkel. Ook in de lektuurhal valt veel (ouds) te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste Bruna of The Read Shop zaken hebben er wel wat. Tegenwoordig ook in de supermarkten. Toevallig hebben veel winkels nu in de vakantie veel herdrukken en originele 1e drukken in de aanbieding. Heb daar zelf al erg veel fraai tussen gevonden. Zowel de serie die jij bedoelt als de pockets. En Natuurlijk kun je ook gewoon eens naar een goede stripspeciaalzaak gaan. Bv Yendor in Rotterdam of Prof Barabas in 's Gravendeel. Maar bijna elke grote stad heeft er meerdere..... Maar het loont zeker om eens snel te gaan kijken bij bv The Read Shop/bruna AH ectect. Veel plezier(en succes natuurlijk)

Vrd Grt, Siger Mulder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strip speciaalzaken (al dan niet stip en spellen speciaalzaken). De meeste steden hebben er wel 1 of 2 maar je moet vaak goed zoeken om ze te vinden.

Je kan de nieuwere uitgaven zijn bijna altijd wel vinden bij de grotere ketens als Bruna en V&D maar als je wat oudere uitgaven wil moet je al snel gaan graven. Tweedehands zal ik niet snel aanraden. De kwaliteit is doorgaans op zijn best twijfelachtig. Alleen als er geen nieuwe exemplaren meer van gedrukt worden is het de moeite om daar naar te gaan zoeken.

Online kan je ook bol.com proberen. Die hebben ook een heel groot assortiment aan strips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eerdere antwoord had ik weer verwijderd. Bij Bruna hebben van bepaalde strips wel de oudere uitgaven in bepaalde winkels. Tweedehands zijn ze dan zelfs duurder. Je zou dan rommelmarkten af moet om ze goedkoper te vinden. Waarschijnlijk ben je dan duurder uit aan reiskosten dan ze gewoon bij een boekhandel te nemen.

Asterix zie ik bij bepaalde Bruna's liggen voor iets van 6,40 maar online heb ik die daar niet gevonden. Je zou dus ook zelf naar filialen kunnen bellen of ze iets in herdruk hebben.

Toegevoegd na 8 uur:
Bij De Slegte dus... (gisteren bleef de cursor hangen en moest ik kappen.)

Toegevoegd na 8 uur:
Goedkoop zijn ze niet, want er zitten ook collector items bij zoals de exemplaren van 1945 en zo.

Toegevoegd na 20 uur:
LAST UPDATE
Bij de Bruna zijn enkele albums in de aanbieding van 4,95 voor 3,95.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de boek handelaar in turnhout
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad aan de rommelmartken daar zitten vaak wel een paar boeken of het hele pakket bij de kringloop heb ik ze ook wel eens gezien. Marktplaats kan je zeker ook nog proberen

ik heb een link gevonden mischien helpt dit

http://boeken.marktplaats.nl/stripboeken/465671312-donal-duck-dubbelpockets.html?return=eJw1jkkOwjAMRe%2BC1C47pJQhVYXgJqEJapQ0sWpXTOLuOAy7977fwkrW8mll1aEUYitXaNQ8jN1IBLIsXQQTiknNjsArRVgEX36TAkY43Hxf5xp7illzrLPmBAtDxaAtQxrgN3hieFjWE140%2Fnv6nafUhWUysx1SfWPdie2uSXJnWbdNu1%2BzuSubjkH5TLSi0svgPoA0WzhH40zgKmJ6QOQAS1%2FlEJGGqE0v2nqz6l5vucVK3w%3D%3D&df=1&fta=eNotj1tugzAQRfcyUvm2eSRwR2yhW0AGO6mFgy1sEtooe69J%2BzVHc6UzdxTOeEa0oG11w125SBwhKwnaXS8LHfvkITlsEKwtOIQMLuHHBo4XHY8s5dUtYNluZrUTux1teW4rdt%2Bom6rpap4f0H5R7qMUepvmPGJabRi9mc3CPlqURQhbL4rgY5q8Nn3ZyNPRpQYFdTXENp%2BKqEBWv0uWJ5ActRjN1O5ynGRXdyJDJ%2FRllH9vgJIPSsfBmeWavg6JyEEHuql9OLxZpd%2FiEqQexJ%2F%2FeCdWEHi%2BXr%2BLn1rp&fta_ind=2&fs=1

succes met je zoektocht