Hoe heet het jongetje op deze cd?

Ik was mijn kamer aan het opruimen en toen kwam ik deze cd tegen. Ik vroeg me af hoe het jochie met de hamer heet en van welke serie hij is. :')

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Flint the time ditective geloof ik kijk maar op wikipedia 'fox kids hamer dan vind je hemvolgens mij wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe het jochie heet weet ik niet, maar is hij niet van digimon??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- die kleine met die hamer is inderdaad flint van flint the time detective.
- die grotere met die dino heet Tai en de dino heet agumon.
- en dan zie ik volgens mij nog de rode power ranger maar die zul je denk ik niet bedoelen :)