Welke pokemon kunnen hun eigen naam niet uitspreken?

Ik kom niet verder dan: beedrill, krabby, elekid en ik zit er heel erg mee, kan jij me helpen?

edit: ik wil zelf nog even kakuna en metapod toevoegen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Vrijwel alle grote Pokémon en "monsterlijke" Pokémon kunnen hun naam niet uitspreken. Ook alle legendarische Pokémon kunnen dat niet.
Daarintegen heb je ook Pokémon die zoals mensen kunnen praten via telepathie of gewoon, met hun mond (Chatot, Lucario, Lapras, Lugia, Darkrai).
Bijna alle schattige en veel voorkomende Pokémon kunnen hun naam uitspreken, gedeeltelijk of volledig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

aerodactyl ook nie toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dugtrio, die zegt alleen ''trio trio trio''
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dragonite, dragonair, Dratini, Pinsir, Caterpie,Zubat.. en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
steelix, ponita