Stel je voor, je mag een rol spelen in een film, als stripheld?

Welke stripheld is jou op het lijf geschreven, welke karaktereigenschappen kun je gebruiken om de rol te spelen. Welke uiterlijke kenmerken zou je kunnen gebruiken bij deze rol?
Ik ga me inschrijven bij een castingbureau en zoek
wat inspiratie!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (11)

zonder enige twijfel: Guust Flater...

Toegevoegd op 04-06-2009 17:36:17
Karakter eigenschappen:
- Heel handig met elektronica
- Lui
- Grote klungel
- Gek op z'n kat en andere huisdieren
- Gek op apart (zelf bedacht) eten

Toegevoegd op 04-06-2009 17:39:49
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guust_Flater
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ckerweten astrix!
sterk grappig en knap ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Classe1306;

Ik ben wat huiverig als stripfiguren in een film met 'levende' acteurs in beeld worden gebracht, dus misschien is het maar goed dat ik me niet voor de casting van Stephen Speilberg's Kuifje-verfilming heb ingeschreven. Niet dat ik op Kuifje lijk, maar een rol als Haddock leek me nog wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peggy Lucas, ze stond vroeger in de Tina.
Ze was heel verlegen (net als ik)
En haar vriendin was en had alles wat zij niet had.
En altijd verliefd op de jongens, die onbereikbaar waren.
Haha, dat komt me zo bekend voor.
De verhalen waren erg leuk en herkenbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij maar Dagobert Duck. Lijkt me best leuk om eens heerlijk in het geld te kunnen zwemmen. En zeg nu niet dat geld niet gelukkig maakt, want zonder geld ben je ook nooit gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is lastig meeste is al verfilmd.
Ik zou de rol van Violator in de film spawn wel willen spelen. die strips series en film zijn best wel duister maar tegelijkertijd ook erg spannend. violator is alleen de enige die nog iets van (sadistische) humor heeft.
het lijkt me wel een uitdaging zijn rol.
helemaal geweldig zou het zijn als er nog een bonus scene is waarin catwoman en wonderwoman langswippen om een breezertje te drinken

en anders "jubei" uit ninja scroll.

Toegevoegd op 04-06-2009 19:01:52
__ __
l l_l l
l _ AVE A NICE
l__l l__l
___
l ' .
l D i
l.___, 'AY !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, het Have a nice day ! Violator ziet er lekker scary uit!
mevr incredible
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowieso Johnny Bravo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rambo hij is mijn held
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Garfield: Eten, slapen, cynisch zijn, koffie drinken, spinnen doodmeppen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar hoef ik Garfield niet voor te zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schop trouwens geen honden, dat is dan het enige waarin ik van Garfield af ga wijken :)