Komt het uitgebreide radioarchief woord.nl nog terug?

via de site van vpro staat het radioarchief niet veel van alles hierop

2 jaar geleden
in: Radio
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, helaas niet. Het platform Woord.nl werd in 2014 opgericht als verzamelplek voor radiodocumentaires, hoorspelen, interviews en overige memorabele radio-uitzendingen. Dit initiatief van de NPO, Beeld en Geluid en het Mediafonds werd beheerd door de VPRO en was toegankelijk tot 1 januari 2018. In 2017 kwam een einde aan het radioprogramma Woord en daardoor bleef de Woord.nl collectie onbeheerd achter.

Voor de liefhebbers van de rijke radiohistorie van de VPRO: het merendeel van de VPRO-uitzendingen uit Woord.nl is gewoon te beluisteren via VPRO.nl. Gebruik daarvoor de zoekbox in de VPRO-menubalk.