wat gebeurt er met je oren ,als je tijdens het slapen gaan nog even muziek luistert?,ik bedoel dus hard muziek,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Dan staan ze de hele nacht blootgesteld aan harde muziek. En dus veel oorschade kan oplopen want nog is je oor hooguit 2-3 uur blootgesteld en dan nu 8 uur achter elkaar.

Maar gegarandeerd dat je midden in de nacht wakker wordt, als je überhaupt al in slaap valt met harde muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BESTE

Andere antwoorden (2)

Dan hoor je harde muziek. En als dat te hard is en je doet het maar lang genoeg gaan je oren naar de Filistijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nu luistert of niet, slaapt of niet, word je gehoor toch beschadigd. Als je rekening houd op de manier hoe je gehoor werkt, dan zal je begrijpen waarom. Gehoorbeschadiging ontstaat doordat de trilhaartjes die in jou gehoor nodig zijn om de trillingen op te vangen en om te zetten naar signalen die je hersenen kunnen detecteren zo verslechteren dat je bepaalde tonen die meer zal horen.
Een enkele keer hoeft nog niet die schade te veroorzaken, maar wel een steevast doorgaan met deze oorzaak van schade veroorzaken.
Soms heb je spijt van wat je hebt gedaan, maar te laat, dus voorkomen is beter dan genezen.