welke nederlandse artiest zingt toch dat nummer "i dont wanne be a failor anymore..." wel eens te zien op tmfNL

tmfNL heeft aan t einde geen titel en zanger staan tot mijn frustratie dus weet niet van wie het nummer is, hij loopt in een blauw spierpak rond met een rode cape. zit ook iets van een zinnetje in "without a superhero i woud be fine" of iets in die trant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Kimath
13 jaar geleden
Hey, bekende avatar heb je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh... ja oke maar volgens mij is dit niet echt een nuttige reactie op me vraag.. (daarbij zie ik bij me zelf alleen een laad icoontje en niet het werkelijke plaatje vreemd genoeg...)

Het beste antwoord

bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SUPERSUPERSUPER!!!!!
Dankje :D
echt ben al weke opzoek na het nummer! je bent mijn SUPERHERO vandaag :D
bamibal
13 jaar geleden
Graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super dankje