Houd ieder mens van muziek, of zijn er mensen die van totaal geen enkele muziek smaak houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Het lijkt mij dat er zo veel muzieksoorten zijn dat iedereen wel op de ene of andere manier ergens van zal houden.
Er is voor iedereen wel een smaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die niet van muziek houdt.
Zelfs mijn vader, die een 'stilte' mens was, begon op oudere leeftijd toch een muzieksmaak te ontwikkelen en was op een gegeven moment helemaal weg van Simon en Garfunkel...
Zo zie je maar.

Maar ik denk dat je vraag niet echt met 100 % zekerheid te beantwoorden valt: Wie weet woont er ergens op de wereld toch een mens dat niet van muziek houdt...
Al kan ik het me niet voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt mij dat iedereen wel van muziek houd.. de smaak is wel voor ieder verschillend..
een leven zonder muziek is ondenkbaar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een mooie vraag. En wat heb ik een verrassend antwoord voor jou!
Ik had vroeger een lerares waar ik zo goed mee op kon schieten. Ik was toen der tijd 17 jaar. Ik ben zelfs met haar naar showrooms geweest om een auto uit te zoeken. En ik heb de keuze voor haar gemaakt!

Toen ik op een dag vroeg van wat voor muziek ze hield, vertelde ze me dat ze NOOIT naar muziek luistert
En op de vraag waarom, zei ze dat ze er gewoon totaal niet van hield.
Geen radio, geen klassiek, geen rustige tonen. Ze had er totaal geen behoefte aan en vond het helemaal NIKS.

Dus ja, er zijn echt mensen die van geen enkele smaak muziek houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik ken ook zo iemand.
Ik heb een vrouw gekend die totaal niet van muziek hield; van geen enkele soort. Echter, ze was getrouwd met iemand die hoorn speelde; eigenaardig.