Waar heb ik deze intro wel eerder gehoord?

http://www.youtube.com/watch?v=bZnDzzR2DWE

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is even geen antwoord, maar waar reacties zit weet ik nog niet. JIJ BENT MIJN HELD!! Al jaren zocht ik dit nummer, en ik kon het maar niet vinden enzo... tsjonge, ik hoorde dit op de radio als klein jongetje, en ik wist niet hoe het heette, en het kwam er ook nooit meer op. Maar eindelijk, na al die jaren van zoeken heb ik het dan. Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O! Dat is leuk! Geen probleem hoor, zo doe ik nog wat goeds op GV:)

Antwoorden (3)

vaak hoor je deze intro bij stunts voor snowboarden of andere stunts dus mischien ken je ze daarvan=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nummer is uit 1999, maar sindsdien is dit sampeltje volgens mij in tig andere clubhits gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sagi Rei - I'll fly with you
Ook zag ik ergens dat de intro vergeleken werd met But not tonight van Depeche Mode, maar dat kon ik er zelf niet zo uithalen.
Ook is het begin iets wat te vergelijken met het nummer Bla Bla Bla van Gigi.