hoe kun je liedjes luisteren zonder de tekst? en op welke site?

Ik wil een liedje luisteren zonder dat er in word gezongen weet iemand daar een goed site voor? en kan dat ook op youtube?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.6K

Antwoorden (6)

natuurlijk zoek maar op instrumentaale muziek, wordt niks in gezongen. is meer dan genoeg over te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan via allerlei sites, ook Youtube.
Zoek maar eens op Apocalyptica, mooie cello muziek (sommige nummers zijn met gastzangers, maar meeste instrumentaal).
Rodrigo Y Gabriela is ook een aanrader, 2 mensen op de gitaar.
Kimath
13 jaar geleden
Voor tracks die van origine wel zang in zich hebben is dat heel lastig. De betrouwbare methode is de bladmuziek te downloaden (daar zijn vele sites voor) en het na te spelen, maar dan zonder zang.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of: download een midi-versie ervan en arrangeer voor je eigen synthesizer .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoeken op youtube met karaoke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk gewoon eens bij van Basco karaoke player. dit is een free progje en kan je veelmuziek binnenhalen. dit is wel in Midi maar je kan dit gewoon afspelen met van Basco zelf (als er tekst bij staat kan je meezingen) of via je mediaplayer. Ook kan je eens kijken bij MidiBert.nl daar vind je ook veel op dat gebied.
grtjs
Pieter

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb zelf heel veel midifiles, deze kan ik omzetten naar audio. Weet niet van welke soort muziek je houdt, maar er is best wel e.e.a. mogelijk.
grtjs
Pieter