net wat een liefhebber ervoor wilt geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem eens op Marktplaats.
Of ga surfen op Marktplaats, Speurders en Ebay waarvoor die te koop wordt aangeboden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een liefhebber heeft er volgens mij wel 15 à 20 euro voor over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats wordt er tussen de 5 en de 30 euro voor gevraagd.
bamibal
13 jaar geleden
Je kan 'm ook nog via Bol.com verkopen. Ga naar http://www.bol.com/nl/p/muziek/ben/1000004007470091/index.html en klik op verkoop dit artikel 2e hands (link staat in het gele vlak).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord met een mooie link +1
Ik heb hem 3 weken geleden op de markt in rotterdam gekocht voor 3 euro!in nieuwstaat.
Je kan er op marktplaats wel 20 euro voor vragen,maar denk niet dat je hem daar voor kwijtraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met drie tot vijf euro is die elpee van MJ dik betaald. Er zijn er zo verschrikkelijk veel van dat het aanbod groter is dan de vraag. Niks waard dus, feitelijk.