Ik weet niet de naam ervoor...!

Hoioi, ik moet van school uit over een paar maanden stage lopen en ik heb ook al een idee maar ik weet niet hoe dat heet. Ik ben erg geinteresseerd in muziek en psychologie daarom zou ik graag ergens stage willen lopen waar ze onderzoeken hoe muziek en emoties met elkaar werken, hoe muziek kippenvel maakt en hoe muziek uitwerking op de psyche en de hersenen heeft.

Maar ik weet gewoon niet hoe dat heet...? Kan iemand mij helpen????
hartelijke groet
Nadja

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Bedoel je dat je stage wil lopen bij een muziektherapeut? Dat beroep bestaat echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hoort bij creatieve therapie

http://www.han.nl/opleidingen/bachelor/creatieve-therapie/vt/

erg leuk beroep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je hier iets mee: http://www.ziedaar.nl/article.php?id=209
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Creatieve therapie muziek! HAN, HU, en ergens in Eindhoven dacht ik hebben ze dat ook > ik doe zelf creatieve therapie drama en heb er zelfs wel iets over gehad. Als je heel specifiek alleen dat wilt weten is neurologische psychologie echter ook heel geschikt. Veel plezier!