Welke keyboard is ongeveer hetzelfde als de Yamaha PSR-E423 maar heeft meer uitgangen?

Voor mijn band heb ik nu een nieuwe keyboard nodig, en ik wil graag al gelijk een goede natuurlijk.
Ik zat te denken over de Yamaha PSR-E423 maar die heeft niet veel uitgangen, waardoor je waarschijnlijk geen stereofunctie erop kan brengen, of bijvoorbeeld zowel koptelefoon als versterker.
Nu weet ik niet in hoeverre ik het nodig ga hebben, maar ik zou wel graag iets meer uitgangen erbij hebben ipv maar 2.

Toegevoegd na 5 minuten:
Even duidelijker: Ik heb het over de MIDI 's waarvan ik er graag een met 1x input en 1x output zou willen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Je bent een beetje onduidelijk. Je hebt het in eerste instantie over stereo en koptelefoon, terwijl uit je toevoeging blijkt dat het om de MIDI-poorten gaat.

Ik ken de psr-E423 niet, maar elk keyboard beschikt over minstens MIDI-In en -Out. Keyboards en workstations in het professionelere segment beschikken daarnaast bijna altijd over MIDI-through. Deze zet het signaal dat op de 'In' binnenkomt door zonder dat er in het keyboard iets mee gedaan wordt. Vaak kun je het zo instellen dat de MIDI-through als tweede MIDI-out fungeert.

Ga naar een goede muziekzaak, zoals bijvoorbeeld 'Feedback' (te vinden in Rotterdam, Utrecht en Apeldoorn) waar ter zake deskundig personeel staat en waar je uitgebreid kunt proberen.