Wie zijn vanavond de belangrijkste concurrenten voor de toppers?

1. Wie zijn de belangrijkste concurrenten voor de toppers?
2. Maken ze een kans tov de concurrentie
3. Of speelt de echte kwaliteit geen rol omdat het toch vriendjes politiek tussen diverse landen is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

1) Ik heb werkelijk geen idee, want ik volg het eigenlijk al jaren niet...
2) Ik denk dat Nederland met de inzending van de Toppers een relief goede kans maakt om in de finale te komen. Zeer zeker nu met uitzondering van de top 5 van 2008 waaronder het organiserende land iedereen in de halve finale zit...
3) Of dat het ook nu vriendjespolitiek is? Ik heb werkelijk geen idee, want ik volg het al jaren niet echt...

Bij de laatste keer dat ik het serieus gevolgt heb was geloof ik in 1998. Hier was ik op basis van de rumoer die ontstaan was een weddenschap aangegaan met iemand dat Dana International ook nog zou winnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De belangrijkste concurrenten zijn alle andere deelnemers van de halve finale, vooral de kandidaten uit het Oostblok.en dat zijn er dus nog al wat, maar liefst 13 van de 19 landen van vanavond kom tdaar vanaan.

Of ze een kans maken tov de concurrentie? We hebben in tijden niet zo'n slechte act ingestuurd, dus de kans is vrij groot dat we het dit jaar wel redden de finale te halen.

En echte kwaliteit speelt al jaren absoluut geen rol. Het is meer dat hoe ludieker de act, hoe hoger de act gaat eindigen. Goed kunnen zingen is van secundair belang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Ik denk Zuid-Oelanesië en Pimpampettestan.
2) Nee, ze zijn kansloos. De Belgen mogen al niet stemmen dus dat kost sowieso al 12 punten.
3) De teiten van de zangeres van Tatoetije zijn van behoorlijk kwaltieit evenals het kapsel van de zanger van Klein-Soetanië.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wilt winnen, moet je je vooral geen zorgen maken over de concurrentie. De beste wint immers, dus zgaid aan de rest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem van het songfestival is al jaren dat juist niet de beste wint en veel landen van alles proberen om zoveel moelijk op te vallen om televoters te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, over smaak valt te twisten, en door de inspraak van het sms-ende publiek moet je het anders doen dan twintig jaar geleden. Maar geniet er nu gewoon van, of ze nu wel of niet de finale halen, je krijgt al die kandidaten een keer te zien. En daar zou het om te doen moeten zijn.
Hat gaat al jaren niet meer om het beste liedje.

En Nederland is Topper (!) in het insturen van het meest waardeloze liedje.

Ik vindt de muziek die op het Songfestival te horen is helemaal niet sprekend voor onze Nederlandse muziek.

Een groepje zelfbenoemde artistieke idioten schrijft wat muziek en dat moet het dan zijn.

Afschaffen die zooi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij denken dat Azerbeidzjan en Servië de belangrijkste concurrenten zijn voor de Toppers.

We denken wel dat we dit jaar meer kans maken dan voorgaande jaren. Ze krijgen wel veel aandacht door het hele verhaal rondom demonstraties en dergelijke.

Kwaliteit speelt geen rol meer, we denken dat vriendjespolitiek een grote rol speelt in het verdelen van de punten helaas.

Veel plezier met kijken vanavond! ;)