Hoe heet de zangeres in het lied move it. In de Suzuki reclame?

Heb al eerder gevraagd hoe het lied heet. Dat weet ik inmiddels. Maar kan nu de zangeres niet vinden.
Annyone?

Toegevoegd na 11 minuten:
Genoemd word Erica Groeneveld
Kan het alleen niet bij haar vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de songtitel, je hebt de artiest, wat wil je nu verder nog?

Het beste antwoord

Erica Groeneveld:

http://www.ericagroeneveld.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het nergens vinden onder haar naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ze is het wel. Ze schrijft op haar site (zie link) dat het lied Move It van haar in de Suzuki-reclame wordt gebruikt.

Andere antwoorden (2)

bij je vorige vraag werd ook een zangeres genoemd:

Erica Groeneveld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het nergens vinden onder haar naam.
Als je in de veronderstelling blijft dat het Erica Groeneveld niet kan zijn, misschien is het dan de zangeres Pieternel Osinga naar wie je op zoek bent.
Amadea