Als Andre Rieu in 2011 weer gaat optreden in Maastricht.. hoe kom ik erachter of hij dan weer samen met Berlin Comedian Harmonists gaat spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je kunt ervan uitgaan, dat deze groep niet meer bij hem optreedt, omdat Rieu ieder jaar andere special guests heeft. Alleen de vaste zangers en zangeressen komen steeds terug.
Al vanaf de eerste keer, dat hij in Maastricht concerten gaf, heb ik er jaarlijks één zelf bijgewoond.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op zijn site staat over het algemeen niet wie er zoal gaan optreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hou de officiele site van Andre Rieu in de gaten:
http://www.andrerieu.com/site/index.php?id=bgm&L=1

Via de site kun je ook vragen stellen.
AlphaLimaSierra