Stel: je ziet een toffe rockband...

met welk dier vergelijk je elke afzonderlijke muzikant? (zanger, gitarist, bassist, toetsenist, drummer en...de man achter de knoppen voor het geluid)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

zanger; poes omdat een goeie zanger een goed gevoel voor stijl moet hebben en om aandacht vraagt
gitarist; een panter. Gevoel voor stijl, kan af en toe keihard zijn en hoort direct op te vallen.
bassist; een mier. Een goede bassist valt niet op maar is toch onwijs belangrijk voor de band.
toetsenist; Kameleon. Omdat een toetsenist zich aanpast aan het nummer en mee gaat met de omgeving.
drummer; Olifant. Hoort op te vallen en veel geluid te maken.
de man achter de knoppen voor het geluid; een spin. Omdat die alles aan elkaar verbind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zanger=Aap
Gitarist=Tijger
Bassist=Leeuw
Toetsenist=Slang
Drummer=Olifant

Vraag me niet waarom, maar dit komt in me op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zanger: Olifant
Gitarist: Aap
Toetsenist: Hagedis
Drummer: Krokodil
De man achter de knoppen voor het geluid: Puma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zanger= hond
gitarist= tijger
bassist= nijlpaard
toetsenist= giraffe
drummer= koe
geluidsman= aap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zanger: arend
gitarist: hyena
bassist: beer
toetsenist:uil
drummer: wolf
knopjes-geluidsman: octopus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zanger= Leeuw (ruige rocker)
gitarist= Panter
bassist= Olifant (de loopjes, deuntjes)
toetsenist= Aap
drummer= Stokstaartje
geluidsman= Tijger

Moeilijk uit te leggen waarom, maar ik zie het helemaal voor me !