Is Sara op Zondag live ?

Toegevoegd na 15 minuten:
Hoe weet je het of het wel of niet live is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Ja het radioprogramma is nu live op radio 2.

Sara Kroos gaat veel interactieve dingen doen met haar luisteraars dit kan niet als het programma niet live zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"In principe wil ik graag iedere Nederlandse kleinkunst- en theaterartiest of popmuzikant bij mij in de uitzending, maar dan wel met iets dat uniek is. Dus iets wat live in de studio wordt gedaan en iets nieuws heeft."

Hieruit blijkt dat het live is.
13 jaar geleden
In principe zenden de grote nationale zenders altijd live uit. Zij hebben altijd een DJ in de programmering staan. Bij 3fm hoor je 's nachts vaak de nieuwe DJ's, die net begonnen zijn bij de zender. Deze zijn nog in opleiding, en kunnen het zo oefenen met een mooi aantal luisteraars.

Het verschil tussen live en opgenomen kun je bijna niet horen. Het enige verschil is vaak dat je live door een plaat heen kunt praten (zoals de intro of outro) en dat kan opgenomen niet. Nou ja, dit is wel mogelijk, maar dan moet je heel erg goed zijn wil je precies uitkomen met de tijd enz.

Ga er maar vanuit dat dit programma live is. Als ze optredens heeft in de studio, bellende/e-mailende/twitterende luisteraars en als er vaak onverwachte dingen gebeuren in de studio, dan kun je er echt vanuit gaan dat het live is.

En anders probeer je het zelf eens een keer. Bel naar de studio, dan weet je het meteen!