Wat zijn de hits van de afgelopen jaren?

-Is er een lijst?

-Laat ook de muziek nummers weten die je persoonlijk goed vind.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

http://nl.wikipedia.org/wiki/Records_in_de_Nederlandse_Top_40

Hier staan de grootste hits. Zij hebben allemaal op de een of andere manier een record behaald in de geschiedenis van de Top 40.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een lied die ik wekenlang achter elkaar luisterde was My Heart Will Go On.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op www.top40.nl kan je trouwens je eigen Top40 aller tijden samenstellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze bijvoorbeeld:

Make the girl dance - baby baby baby
freestylers - push up
texas - summer sun
vengaboys - we're going to ibiza
lou bega - mambo nr 5
Madonna - La Isla Bonita
MIRANDA-Vamos a la playa
Pitbull - I Know You Want Me
Eric Prydz - Call On Me
O-Zone - Dragostea din teï
Mory Kante - Yé ké yé ké
Las Ketchup - The Ketchup Song (Aserejé)
T-Spoon - Sex On The Beach
Westlife - Uptown Girl
Kate Ryan - Désenchantée
Dr. Alban - Sing Hallelujah!
Shakira feat. Wyclef Jean - Hips Don't Lie
Noordkaap - Ik hou van u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.ultratop.be kan je de nieuwste hits vinden en beluisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de verschillende hitlijsten sites kan je alles terugvinden. Dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik.
Zelf vind ik popmuziek niets aan dus ik kan je niet een favoriet uit één van deze lijsten geven. Welk ik kan ik van mijn favoriete muziekstijl mijn favoriet aangeven. Momenteel draai ik deze plaat meerdere keren per dag;