Itunes, hoe kan ik al mijn liederen vanuit mijn Ipod naar itunes synchroniseren?

Al mijn aankopen heb ik al overgezet naar Itunes, maar mijn verzamel cd's (liederen op ipod) neemt hij niet automatisch over. Als ik op synchroniseren klik neemt hij alles van mijn pc over naar ipod (terwijl op mijn pc geen liederen staan). Al mijn liederen op Ipod raak ik dus kwijt (verzamel liederen).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dat gaat vanzelf, je kunt bijna niet voorkomen dat iTunes dat doet, aansluiten en dan is de synchronisatie na een tijdje een feit...
Maar andersom dat gaat niet... ook zo als je twee iPods hebt, dan krijg je problemen, dan zul je zien dat opeens alles weg is wat je had...
Als je alles standaard houdt, werkt het prima, maar als je wat ermee hannest, zal ik maar zeggen, dan is alles weg...
Is dat gebeurd, dan adviseer ik: resetten die iPod en opnieuw beginnen, dan werkt het weer als een fluitje...

Toegevoegd op 09-05-2009 13:06:16
Gebruik Anapod Explorer, en gooi iTunes weg is ook een optie... Met Anapod kun je backups maken, up en downloaden naar je iPod enz enz, veel beter en veel handiger...

Toegevoegd op 09-05-2009 13:09:12
Anapod Wxplorer 9.0.6 staat op Usenet, free download met crack...