Wie weet hoe dit muziekinstrument heet?

Het komt uit Ierland, en is gemaakt van hout. Het ziet er op het eerste gezicht uit als twee lepels die met de onderkant aan elkaar zijn gemaakt.

Je kunt hem op zijn rug neerleggen, en dan lijkt de kom van de bovenste lepel precies een bakje voor borrelnoten, maar van opzij als een soort kindertekening van een klomp of een bootje. Hetzelfde geld voor de onderste lepel, maar in dit geval dus op zijn kop.

Het geeft een hard, ploppend klak-geluid.

Hoe heet dit instrument?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

‘spoons’ (lepels, gebruikt als percussie-instrument).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een + en welkom terug. ;))"

Andere antwoorden (2)

Cat paws

http://www.celtic-instruments.com/B0002KTW9I/Catpaws-Musical-Wooden-Spoons.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke links geef jij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ons Assortiment

» Babykleding bedrukken
» Kinderkleding bedrukken
» Dames en Heren Kleding
» Fotokussen, Dekbedovertrek, Tassen
» Bedrijven, Sponsoring
» Stickers, Kledinglabels, innaailabels

Nieuw bij CottonTrends!
Bedrukt kinder T-shirt lange mouw
€ 8,95

E-mailvoordeel?

Schrijf je nu in. Ontvang de leukste ontwerpen en speciale aanbiedingen... E-Mail Adres: Je naam:

Meer Informatie

Over Ons & Contact
Veel gestelde vragen
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Leuke links

Dekbedovertrek met foto, naam of lieve woorden € 29,95

Een wens, een vraag ? ..
Wij helpen je graag!

Prachtige kwaliteit katoenen dekbedovertrekset met uw meest bijzondere foto, een lieve boodschap of leuke afbeelding - gemaakt van 100% knisperend, hernieuwbaar kwaliteitskatoen
- met verborgen drukknopen waarmee het dekbed keurig op zijn plaats blijft
- inclusief sloop (bij 1 pers) of 2 slopen (bij 2 pers)
- Foto of afbeelding circa 27 cm. Is dit een kado of verassing? Dan pakken wij het naar wens mooi in en sturen 'm direct naar de gelukkige
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet op welke site jij terecht denkt te komen, maar die tekst die je hierboven hebt getikt lijkt meer op de site van cottontrends die jij hebt aangehaald bij het dekbedhoes-bedruk verhaal....
Beetje in de war Koolmeesje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Digidinges slaat weer toe,ik probeer het nog een keer.
Als ik op jouw link druk, krijg ik steeds:FORBUDDEN, You have no permission enz...
Ik raak die trends van cotton maar niet kwijt, hoewel ik you have no ... netjes geselecteerd heb door middel van kopiëren en daarna plakken als reactie hier probeer te plaatsen,komen die verrekte dekbed overtrekken steeds de boel verzieken.Ik probeer het nog 1 keer,daarna houd ik het voor gezien. Weer niet gelukt!! Hoe raak ik die dekbeddenzooi kwijt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de kledingzakken van het leger des heils...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
speciaal voor jou dan ook maar even het plaatje dat o.a. op de website getoond wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forbidden
You don't have permission to access /B0002KTW9I/Catpaws-Musical-Wooden-Spoons.htm on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Deze tekst kreeg ik dus.
ze heten ook wel spoondrums