hoe heet dat nummer?

Haay
ik zoek een nummer van een NL-se rockband,je ziet de zangeres in de auto(in een tunnel rijden)en als ik het goed heb,heb ze ook nog ergens een piercing in der gezicht(kan het mis hebben)!
Dus wie help me uit de brand??

Toegevoegd na 19 minuten:
Volgens mij is het niet zo heel lang geleden ik gok op zo'n 2 tot 5 jaar,ze keek niet zo blij geloof ik het was geen Good things end en Stereo

Toegevoegd na 1 uur:
Zangeres had donker haar herinner ik me nu opeens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beschrijf de rest van de band is en het nummer hoe het een beetje gaat, weet je nog teksten te herinneren en van hoeveel jaar geleden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je nog meer? Weet je teksten? Zitten er meer vrouwen in de band? Hoeveel mensen zitten er nog meer in de band?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 dame en de rest heren,volgens waren ze ook Tmf Kweekvijver talent,nee weet niks meer van de tekst das het klote er aan!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje vergelijkbaar met Good things end en Stereo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nummer van The Gathering ? Toegevoegd na 14 minuten:
Leuk die min.. ik probeer iemand op weg te helpen.. stank voor dank..

Het beste antwoord

Ik denk dat de band is Jeremy's, kan dat kloppen? Zie ook de clip.

Ik kan alleen niet echt een nummer vinden met een auto en een tunnel.

Toegevoegd na 43 minuten:
Het is wel Good Things End maar met het nummer End Of Story

* Piercing - Check
* Auto - Check
* Tunnel - Check
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It is!!thanks a lot